Grote boten, dit zijn de boten die zwaarder zijn dan 750 kg wegen en niet met de blauwe kraan op de loswal gehesen kunnen worden.

Zaterdag 21 oktober gaan de schepen weer de Loswal op voor de winterberging.
    Aanvang hijswerkzaamheden: 07:30 uur

U kunt zich opgeven door dit formulier in te vullen en voor 1 oktober. Dit formulier wordt automatisch doorgestuurd naar het secretariaat.

Gegevens boot:

Afmetingen: (verplicht) cm kunt u plaatsen achter de komma

De boot is tenminste WA verzekerd bij maatschappij: (verplicht)

Zeilbooteigenaren kunnen gebruik maken van de mastenberging. Dat is echter alleen toegestaan als er aan de masten geen staand of lopend want en zalingen zitten. De hijswerkzaamheden beginnen om 07.30 uur. Graag ruim op tijd aanwezig zijn.

Akkoord met de algemene voorwaarden:

Door hieronder uw volledige naam voluit in te vullen gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van WSV de Riette.